Haai - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Kirsten - WaarBenJij.nu Haai - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Kirsten - WaarBenJij.nu

Haai

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

08 Januari 2006 | Barbados, Bridgetown

Iedere dag wordt er door Ellen, onze kokkin, een maaltijd bedacht. Ik ben inmiddels over dat ik haar daarbij help. Totdat ze donderdagochtend terug kwam van de vismarkt.
Op de aanrecht lag een halve vis met huid en al. Ik dacht gezien de kleur dat het tonijn was.. Maar nee dit beestje, wat er van over was dan, was haai.
Het moet niet gekker worden . In mijn gedachten zie ik haaien al mensen eten. Nu zijn de rollen omgekeerd en eten wij mensen haaien Al met de al de smaak was zeker niet verkeerd!!
Nu maar hopen dat zijn vriendjes geen wraak op ons gaan nemen op een duiktocht

  • 24 Januari 2006 - 08:37

    Mitsjel:

    heb je nog nare herinneringen aan Jalws?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Ik werk als leerkracht en aanvullend crew op een motorjacht van 33m. Deze boot zal tot ongeveer juli 2006 in de Caribische wateren varen en gaat daarna richting de Rode Zee en Indische Oceaan. Een enorme uitdaging dus!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 65537

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: