Laatste week en thuiskomst - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kirsten - WaarBenJij.nu Laatste week en thuiskomst - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kirsten - WaarBenJij.nu

Laatste week en thuiskomst

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Maart 2006 | Nederland, Breda

De laatste week in de Caribbean ging erg snel. We zijn van Peter Island weer terug gevaren naar Virgin Gorda. Daar hebben we nog een aantal dagen gelegen en van het mooie weer genoten. De laatste vrijdag (24-03) voor vertrek, hebben we een BBQ aan boord gehad. En ik kan je vertellen dat dat erg gezellig was. Alex was voor een avondje de kok en heeft dat goed gedaan.. Niks aangebrand ;) Aangezien het een late avond was geworden mochten we allemaal uitslapen tot 09.30 Erg lekker hoor :)

Op 25 maart zijn we terug gevaren naar St Maarten, want vanaf daar zouden wij op 26 maart weer terug vliegen naar Nederland. Na een redelijk goede vaart (van 8 uur) komen we daar om 15.30 aan en moeten nog even wachten voordat de brug opengaat die ons de haven in laat.

Omdat dit mijn laatste avond aan boord is ga ik samen met Alex en Ellen nog wat drinken. Ellen waarschuwt me al dat de volgende dag een hele lange dag gaat worden.. En ze heeft gelijk!! De tijd gaat tergend langzaam en ik weet van gekheid niks te doen. Ja koffers pakken, maar er valt weinig te pakken aangezien ik veel aan boord laat. Het weer in Nederland schijnt toch niet zomers te zijn.. ;)

Eindelijk is het half 3 en worden we opgehaald door de taxi die ons naar het vliegveld brengt. Vanuit St Maarten vliegen we eerst naar Curacao en daarna door naar Amsterdam. De vlucht verloopt erg goed, ondanks dat ik bijna geen oog dicht heb gedaan. En we komen ook ruim op tijd aan op Amsterdam. Na mijn bagage opgehaald te hebben door naar de ontvangsthal waar mijn zus op me staat te wachten. :) :) :)

Het is fijn om weer thuis te zijn en iedereen te zien, maar ik ga 23 april graag weer terug naar Baloo. Zoals Tom zou zeggen: "Back to Baloo".

  • 29 Maart 2006 - 10:28

    Mitsjel:

    was zaterdag in de graanbeurs heb je niet gezien daar of was je er tocn nog niet? misschien heb ik je niet herkend....

  • 29 Maart 2006 - 17:12

    Bianca:

    He kirsten! Echt kei leuk om al je mooie verhalen te lezen! Toch wel fijn om weer even thuis te zijn? Als je nog ns tijd hebt om af te spreken,of als je gaat stappen moet je t me maar even laten weten he!! Geniet maar lekker van dit koude kikkerlandje! Haha, nou wie weet tot snel.. Kus Bianca

  • 30 Maart 2006 - 17:14

    Inge:

    He kirsten, ik wist niet dat je nu alweer terug was anders had je zelfs op mn verjaardag kunnen komen, nou ja.... t zou leuk zijn om je nog effe te zien voordat je weer gaat, misschien kunnen we idd zoals bianca al zegt een keer afspreken om te stappen ofzo!! xxx Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Ik werk als leerkracht en aanvullend crew op een motorjacht van 33m. Deze boot zal tot ongeveer juli 2006 in de Caribische wateren varen en gaat daarna richting de Rode Zee en Indische Oceaan. Een enorme uitdaging dus!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 67419

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: