Daar ben ik weer - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Kirsten - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Kirsten - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

24 April 2006 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Na een maand van stilte ben ik weer terug op waarbenjij.nu
Het was heerlijk om weer een maandje thuis te zijn. Lekker bij de familie - die erg blij waren mij weer te zien!!- en natuurlijk iedereen zien die ik wilde zien. De eerste week van mijn tijd in Nederland had ik een week vrij en heb die heel rustig benut. Langer slapen, goed winkelen en zo nu en dan mijn gezicht weer eens in de stad laten zien. De tweede week ben ik weer aan de slag gegaan in Holten. Tom is weliswaar die week naar de basisschool gegaan, maar ik stond stand-by. Voor mij wel een mooie gelegenheid om eindelijk eens wat aan mijn psychologie te doen. En dat is gelukt ook.
Een middagje ben ik met Tom meegeweest naar school om te zien hoe hij het in de klas doet. Nu kon ik ook meteen met de leerkracht daar haar bevindingen over Toms reilen en zeilen bespreken. Conclusie: hij doet het helemaal niet slecht.

De derde week had ik tot mijn verbazing weer een weekje vrij. Eigenlijk zou ik meegaan naar Corfu, maar aangezien Tom het zo naar zijn zin had op de basisschool is hij daar nog een weekje naartoe gegaan. Voor mij dus geen reden meer om mee naar Corfu te gaan. Nog lekker een weekje thuis bij de familie :)

Ik merkte wel dat de tijd erg snel ging want voor ik het wist ging de laatste week Nederland in. Deze week nog 3 dagen gewerkt. Mijn spullen pakken - wat ook deze keer weer te veel was- en op dag voor vertrek nog een reunie van mijn middelbare school. Deze was overigens erg gezellig. Het is erg leuk om iedereen na 7 jaar weer te zien.

Zondag 23 april verliet ik Nederland weer voor 2 maanden. 5 juli ben ik weer in het land. Maar zover is het nog niet. Eerst weer genieten van de tijd die ik hier heb en jullie lekker maken met leuke verhalen en mooie foto's !!! ;) ;)

  • 25 April 2006 - 09:34

    Annemie:

    Ook ik meld we weer als trouwe fan en ben weer benieuwd naar je verhalen en andere capriolen.
    We missen je natuurlijk allemaal ontzettend maar begrijpen wel dat er gewerkt moet worden voor de kost, zoala wij dat ook doen.
    ps. het weer slaat eindelijk om naar de goede kant en een dikke jas is momenteel ook niet nodig.
    Maarja, Caribbean is het niet.

  • 25 April 2006 - 11:40

    René:

    Je hebt natuurlijk luxe- en werkpaarden. Kijk maar wie het eerst reageert!
    Ik zal deze ronde proberen een trouwe fan te worden. Sterkte met je 'werk'en wel op tijd ontspannen he....

  • 26 April 2006 - 20:01

    Ilse:

    Gelukkig ben je goed aangekomen. Nou we wachten weer met spanning je verhalen af.
    Kus....

  • 27 April 2006 - 07:42

    Edje:

    Zo toch weer een lange reis overleefd. ;) Veel plezier en we wachten weer op je foto's met palmbomen en exotische dieren en... ja eigenlijk alles wat we in Nederland niet hebben! :) Kuzje

  • 27 April 2006 - 14:56

    Jolanda:

    nou ben weer benieuywd naar de verhalen hoor geniet er vooral lekker van

  • 29 April 2006 - 09:55

    Tamara:

    Ook ik ben blij dat je goed bent aangekomen en wacht met spanning op je leuke verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Ik werk als leerkracht en aanvullend crew op een motorjacht van 33m. Deze boot zal tot ongeveer juli 2006 in de Caribische wateren varen en gaat daarna richting de Rode Zee en Indische Oceaan. Een enorme uitdaging dus!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 67419

Voorgaande reizen:

05 Januari 2006 - 05 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: